måndag 8 november 2010

"Misslyckat grupparbete"

Erkänner direkt två saker, rubriken är direkt stulen från DN - jag tycker den var träffande. Dessutom att jag faktiskt hade lovat mig själv att inte skriva något mer om detta tema - men kunde inte låta bli.

Misslyckat grupparbete är nästan bara förnamnet, jag anar också en viss sensationsjournalistik. När man också kan konstatera att en av medförfattarna inte kan låta bli i det rådande medialjuset att positionera sig för framtiden:
"Hon om någon är värd en bok..."

Ehh, den planerade titeln verkar ju lovande - "Silvia - Drottning till varje pris". Den bild jag har är väl inte riktigt att Silvia precis har slagit sig fram för att bli eller vara Drottning, utan verkar snarare ge en liten tillbakadragen och ståndsmässig hållning, men vad vet väl jag..

Sensationsjournalistik är inte min favorit i etern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar