torsdag 28 oktober 2010

"Like a virgin.."

Någon gång måste vara den första. Ibland är man snabb på det, ibland tar det längre tid. Jag har under en tid följt några bloggar och till slut kommit till insikten - jag kan också!

Jag är vetgirig, kan rätt mycket lite om mycket.. avdelningen för värdelöst vetande är stort..

Sammantaget är min avsikt att skriva om sådant jag hänger upp mig på, sådant som berör mig samt förstås sådant som engagerar mig. Jag kan lova spridda skurar och jag hoppas det kan vara intressant för andra.

Tiden får utvisa det sistnämnda. Ibland ångrar man ju faktiskt den första gången...

1 kommentar:

  1. jo, någon gång måste vara den första. Lycka till!

    Konkurrensen är stor med mycket skit, så se till att göra det bra - annars kommer jag inte följa dig... :-)

    SvaraRadera